Američtí "teenageři", dospívající mládež, utratí ročně 100 miliard dolarů. A za dalších 50 miliard dolarů jim nejrůznější věci nakoupí jejich rodiče. Mladí lidé, a nejen v USA, se stali cílovou skupinou, na kterou se zaměřili velcí výrobci spotřebního zboží spolu s producenty zábavního průmyslu a pomocí přímé i nepřímé reklamy si "své zákazníky vychovávají". Ovlivňují vytváření životního stylu, jehož skutečným smyslem je spotřeba toho "pravého "zboží". Mnoho mladých lidí si to vůbec neuvědomuje a hru symbolizovanou slogany jako "Nevaž se, odvaž se" či "Klídek - pohoda" berou jako svou vlastní. Mediální produkty určené mládeži vycházejí často také z jakéhosi "prvoplánového rebelství". A tak se v mnoha případech "generační revolta" stává jen dalším zbožím a mnozí charismatičtí "rebelové bez příčiny" rebelují hlavně kvůli zajímavým honorářům reklamních agentur.
Americký dokument režiséra Baraka Goodmana nabízí pohled na praktiky marketingových a obchodních stratégů a zároveň je zamyšlením nad tím, jak dalece bezprostřední je či není svět dnešních mladých lidí.
Věříme, že hledání odpovědí na otázky, které nastoluje, bude zajímavé
i pro mladé lidi a jejich rodiče v České republice. A snad nejen pro ně.
Režie: Barak Goodman
Scénář: Rachel Dretzin
Produkce: Rachel Dretzin, Barak Goodman
Hraje: Jimmy Iovine, Douglas Rushkoff, Greg Berlanti, Malcolm Gladwell, Sharon Lee, Wes Borland, Shaggy 2 Dope, Violent J, Christina Aguilera, Jessica Biel, Adam Carolla, Carson Daly, Tom Green, Jimmy Kimmel, Robin Quivers, Britney Spears, Howard Stern, Leslie Bega, Fred Durst