klapac (20.01.2016)
alenaalena299: alena
klapac (17.10.2007)
dad: Je to super film naozaj sa to oplati pozriet.
klapac (03.09.2006)
Shiki: Clanok som cital s jedinym cielom-pozriet si toto alebo nieco ine.. A musim povedat ze tieto komentare ma viac presvedcili nez samotny clanok. Na druhej strane aspon si mozem film pozriet bez toho aby som vedel vopred kazdy detail. To sa autorovi necha.PS: Nechapem na akeho certa sem pisu ludia ked k teme maju daleko asi ako z Malaciek do Tokya.. Hovorim o urcitych "autickaroch".. Pani, toto si diskutujte inde, kto to ma po vas mazat?
klapac (04.05.2006)
Marek Vojtko: Mikoslaf: Ja nikomu bavorak neponukam :). Ja svoju ulohu vidim v informovani citatela, ci ma cakat bavorak alebo skodovku. Ci mu staci skodovka alebo nie, to je uz na nom. To, ako si ludia uzivaju skodovky/bavoraky nic nemeni na tom, ze skodovka je skodovka a bavorak je bavorak. Ked je niekto stastny so skodovkou, super, tesim sa prenho. Len by sa nemal snazit z tej skodovky urobit bavorak ;)
klapac (04.05.2006)
mikoslaf: Vojtko naco chces cloveku, ktory by sa tesil aj z novej skodovky ponukat baworak? (ked nepozerame na peniaze). Nech si vychutna najskor superBcko a potom ked si to uzije a zacne mu to byt malo, nech pozrie na vyssiu triedu. Inak do hodnotenia nebudem kecat, je to hodnotenie recenzenta... Ja by som dal mozno o hviezdicku viac, ale to je uplne jedno. Najdolezitejsie je aby si clovek precital nezaujatu recku na zaklade ktorej sa dokaze rozhodnut ci je to movie prenho. Ostrov imho nebol podriemer ale cisty priemer, taka odreagovacka, film na home video party. Nieje to zle. Zalezi od momentalnej nalady.PS: Ja som v tom videl aj trochu staruckeho THX 1138, som sam? :)
klapac (03.05.2006)
yoryk: hmm..V Blokbasteri dostal 4 hviezdicky z 5....
klapac (16.04.2006)
Iggy: podla mna ma M. Vojtko v zasade pravdu, s tym, ze by ale mohol mysliet na to, ze vacsina ludi citajucich recenzie na tomto portali asi nebudu fajnsmekri a pokial nieco clovek tvori, mal by brat na zretel svoje publikum. Tym chcem povedat len tolko, ze ten film ani podla mna vobec nie je zly. Ked som svojho casu videl Equilibrium, tak som len nadaval, ze je to vykradnuty Matrix so zapletkou okopirovanou z klasiky Raya Bradburyho. Ale dokazal som si ten film pozriet aj druhykrat a ludia, ktori Fahrenheita necitali, pripadne nevideli Matrix (no su aj taki ;)), si ten film plne uzili a vychutnali. Tym chcem povedat iba tolko, ze klauzulka v style "Ak ste nevideli toto a toto, mozete si pripocitat dva body" by mozno nebola uskodila namiesto tej povodnej zamyslanej o fanusikoch Baya...
klapac (01.04.2006)
extremesin: Ano Ano dostali ste ma ... Neni som "drtic" filmov .Ostrov sa mi pacil aj myslienka bola fajn...Si viem predstavit ako si bol deprimovany ked si vedel ako ta scenka s kamionom na dialnici dopadne ... (to musi nasrat) Marek svojim sposobom mas pravdu . A co myslienka ? a ked zapojis fantaziu a pojdes do buducnosti co na to hovoris ? ...Vlado --- Zaujimam sa survivalom , ked si nepozriem nejaky film nedostanem sa do stavu umreleho ...poslednu vetu nechapem neni to o pridani energie ale o chuti tak potom to je zle .tak som to pochopil ja, po lopate povedane ...Ked mas na dany zaner (film)chut tak by ti to malo doplnit energiu nie ?Alebo nieoc nechapem ?
klapac (22.03.2006)
Marek Vojtko: EXTREMESIN: Vidis, a tu je rozdiel medzi vychutnavanim filmov u Teba a u mna. Pre mna, aby som si film vychutnal (a predpokladam, ze rovnako aj pre ostatnych redaktorov Kinemy), musi ten film priniest nieco nove, nieco co som este nevidel. A Ostrov ma dokonca este "urazil" jednou velmi okato skopirovanou scenou.Mozno to bude zniet velmi snobsky, ale podla mna tu recenzenti su, aby divakovi, ktory nechodi tak casto do kina ako oni, dokazal odporucat kvalitne filmy, resp. ich upozornit na vynimocne kusky. Pre zvysok filmov to neznamena, ze sa Ti nebudu pacit - iba tolko, ze to nie je nic vynimocne, nic hodne pozornosti "fajnsmekra".A samozrejme tieto ocakavania na kvalitu a novatorstvo su u kazdeho recenzenta ine - a presne ako Vlado napisal, my dvaja sme ti, co ich maju v Kineme asi najnizsie.
klapac (22.03.2006)
vlado: žial nemáš pravdu. pretože sledovanie filmu by nemalo byť "žraním pre prežitie". nie?akonáhle je to nie ieba o pridaní energie, ale o chuti... tak potom tú chuť sofistikuješ...
klapac (22.03.2006)
extremesin: Marek V ... By soms a potom na recenzie vykaslal , ked si film nevies vychutnat .Vlado viem co sa mi snazis asi povedat ... Ale ked velmi hladny chlapik pride do chaty tak zje vsetko co mu naservirujes , asi preto aby uspokojil svoju potrebu a hlavne aby prezil .Ver mi aj noblesny chlapik v koncoch by podrtil vsetko ... vychutnavanim filmov mam namysli, ze neporovnavam ci bolo to alebo hento v inom filme ,ci nejaku hlasku nemohol inak povedat , ale sa snazim od autora zobrat myslienku ktoru mi chcel sprostredkovat .Recenzenti neberte si to osobne, ale ked od filmu ocakavate vela skoro vzdy vas sklame .Koneec
klapac (22.03.2006)
vlado: a ešte by som povedal, že vychutnávanie filmov je fajn, ale nie som si istý, čo tým máš na mysli. Dovolím si malú paraelu:Keď veľmi hľadný človek, ktorý blúdil mesiac stepou narazí na chatu a dostane jesť tak zje všetko hneď a je úplne happy.Ale ak ten chlapík vie ako chutí napr. kvalitný syr, tak ak by bol v pohode, cítil by, že dostal iba osdstredok zo syra, ktorý predali do mesta...kapišto?ide mi o to, že môžno je trochu "primitívne resp. barbarské" povyšovať bezmyšlienkovité nasávanie za skutočné vychutnávanie. Jednoducho ako vo všekom aj pri sledovaní filmov sa dá postupne získavať akýsi cit pre už videné, pre novinky , pre veci, ktoré su zaujímavé aj inak ako prvoplánovo. Napr. rafťáci: jasne boli tam pekné baby, ale ak to nie je všetko čo od filmu chceš, tak zistíš, že veľa veci bolo obyčaných- priemerných...aby sme si boli na jasnom, práve ja (s Marekom) sme v redakcii skôr zástancovia "obyčajných" komerčných filmov a mne sa dokonca Ostrov pomerne páčil.
klapac (22.03.2006)
Marek Vojtko: EXTREMESIN: To, ze si tak vychutnavas filmy je uplne v poho. Ja, na druhu stranu, tento luxus nemam - kedze musim napisat recenziu a povedat, co bolo vo filme dobre a co zle, a kedze tieto pojmy su opisatelne iba v porovnani s inymi filmami, to robit musim. A priznam sa, ze to robim celkom rad. Aj ked mam strasne rad filmy Michaela Baya, jednu vec ma Kinema naucila - objektivne sa jeho filmy obhajovat nedaju. Ale ked sa Tebe ten film pacilo ako celok, som rad - aspon u jedneho divaka splnil co mal.
klapac (21.03.2006)
ExtremeSin: Servus Vojtko, ked tak rozmyslam najlepsi kamos na zakladke v 5 rocniku sa volal Vojtko ale o tom potom ... No uprimne povedane na tuto stranku som natrafil nahodou a nevynalozil som ziadnu energiu na zalozkovanie tejto diskusie .. Je jednoduchsie ak niekto bude na mna reagovat a da mi vediet ,si to s nim mozem potom aj viac sukromne preklepkat ...Marek pocuj keby som mal sledovat vo filmoch vsetky nelogicke a nerealne veci tak sa zblaznim ... Filmy sa nesnazim porovnavat ,kde som co videl .. ale snazim sa to vychutnat ako celok dufam ze som to napisal jasne a pochopitelne. s qwaky qwak Miso
klapac (19.03.2006)
Marek Vojtko: Ad EXTREMESIN: Chcel si poslednym prispevkom povedat, ze Ti mam napisat e-mail, ked budem odpovedat? To Ti tato diskusia nestoji ani za pravidelne skontrolovanie, ci neprisla odpoved?!?To ze sa Ti film pacil je super. Mne toho bohuzial nepriniesol velmi vela, vsetko tu uz bolo a lepsie urobene. Co sa toho kopirovania tyka, tak jasne, ze sceny sa v roznych filmoch na seba podobaju, ale sorry - tato scena bola 1:1 vystrihnuta z Bad Boys 2 (mam to doma na DVD, kedze mam ten film velmi rad), ba by som povedal, ze aj jazdy kamery a pohlady boli rovnake. Co to boli za zelezne "veci", ktore z kamiona padali mi je v podstate jedno - nech su co chcu, ostavaju jedinym elementom tej sceny, ktora sa od Bad Boys 2 zmenila.
klapac (18.03.2006)
extremesin: Potom poprosim reaguju dusu na moj prispevok nech da vediet do e mail schranky .
klapac (18.03.2006)
ExtremeSin: Osobne velmi dobry film ktory ma prikvacil do pelechu...Podla mojho skromenho nazoru keby bolo viac amerikanskych filmov takto dobrych bolo by to fajn ... Myslienka je dobra , Dej je dobry ,akcne sceny su dobre , hudba je dobra , obsadenie je dobre ... zareagujem citat "ako celý film opakuje iba mantru, že "klonovanie je zlé". " No skor klonovanie neni zle ,ale ako nakladas s klonmi :) autor recenzie sa hra na tvrdeho "rypaka" a zjavne sa mu to dari ... na opaltku ze ohovnil celkom slusny film rypnem zasek ja do neho citat "Celá naháňačka na diaľnici, ako keby Bad Boys II z oka vypadla, až na to, že z kamiónu teraz nepadajú autá, ale železničné podvozky." ... Boli to kolesa :) ked ches zozeniem aj tvrdost ocele , este dodam k tomu kpceniu z bad boys2 ... Vies niekore sceny su vo filmoch rovnake take trenovane oci ako mas ty by to mali evdiet a hlôavne ten kamion bol pekny zaujimave ze podobny dizajn uz brazdi cesty .
klapac (06.03.2006)
Peter: to Tlaker: iba ak by to bolo inak, co ty na to?
klapac (05.03.2006)
TLAKER: Fakt tie recenzie robi (clovek) ktory sa asi moc do filmov nerozumie.. Moje skromne hodnotenie 8/10.
klapac (01.03.2006)
Effko: Neviem kto presne robí recenzie filmov ale asi ten kto vidí iba na jedno oko..Tento film bol super..!Vobec som o nom nepočul a len tak som si o nom trocha precítal na internete a potom pozrel a bola to parada..jasne ked niekto o tom filme pred tym počuje to najlepsie tak je samozrejme vzdy sklamany..Tento film je proste parádny!
|