Jana Sucha (13.11.2020)
Líbáš Jako Bůh ČR 2009 Perfektní film chechtam se až se dusim, správný hlody ♥️♥️
klapac (01.11.2010)
Vero: Pripajam sa k divakom ktorym sa film pacil. Denna realita je tu podana velmi odlahcenym sposobom a to je na tom pekne. Rozvod v rodine je vzdy tragedia, ale tento film sa na to pozera vtipne a s nadhladom, ako sa my vsetci pozerame na situacie vo svojom zivote a na nase reakcie s odstupom casu.
klapac (16.06.2010)
Roman: Videl som včera na HBO a je to hrúza. Herci zlatí, ale plytké a blbé ako Troškove komédie.
klapac (09.05.2009)
MAREK: Pokud si někdo myslí, že se opravdu žije tak, jak to Polenáková vyobrazuje, je mi z takového člověka fyzicky na blití.
klapac (09.05.2009)
NYPD: Poslednu vetu opravujem na: Schizofrenia sucasnej kritiky?
klapac (09.05.2009)
NYPD: Ta recenzia mi pride uplne scestna.. a uz vobec si nemyslim, ze film je urceny 50 a vyssie. Mam cez 30 a prave naopak napisat: ony generační střety v nových "filmech" Poledňákové dokumentují, jak je odtrhnutá od reality, skor vypoveda o autorovi recenzie, ze zije v nejakom vlastnom filmovom vakuovom svete. S jednotlivymi epizodami z filmu sa da v nasich zemepisnych sirkach stretavat denne. Bol som na tom hned dvakrat, s priatelkou a s ,,priatelkou", prave pre to mnozstvo skrytych odkazov a narazok, ktory ten film produkuje a ani raz som sa nenudil. Na sirsie pochopenie tohto filmu z pohladu kritiky, treba poznat kulturu ako celok. To nie je len o filme, ale o dnesnych komercnych trendoch v spolocnosti ako takej a preto si ani nemyslim, ze ide o nejake vykradanie, je to skor filmova reakcia na to co si ludia uz vypytali prostrednictvom magazinov a knih. Samozrejme, ze ide o komerciu, ktora v sebe nema niest generacny odkaz, ci stat sa kultovym filmom, ale pre danu dobu a dane prostredie sprostredkovat sucasne myslienky spolocenskych zmien.. To, ze sa film v poslednej scene, vrati do bodu nula, prave znamena ten fakt, ze akekolvek riesenie, ktore nema vytyceny konecny bod, nas vracia vzdy na zaciatok, co je prave dnesnou kazdodennou realitou, ked najjednoduchsie je nechat veci plavat. Nerozumiem preco chce niekto horlivo recenzovat film, ktory mu nie je urceny, ale chce k nemu pristupovat podla vlastnych kriterii?? Schyzofrenia dnesnej reality?
klapac (05.04.2009)
Pjotr: Mne sa to tiez nepacilo. Par krat som sa zasmial ale to je vsetko. Ta cestina Magalovej je desna. Skoda ze nehovorila po nasom. A celkovo je to take chore....
klapac (04.04.2009)
Muchotrafka: Äbsolutny suhlas s LLUBKA. Ja som tiez povedala to iste, ze dotycna pani reziserka mala prestat tocit pred 20 rokmi.....
klapac (02.04.2009)
llubka: Polednakova nech radsej uz netoci..s tebou ma bavi svet alebo jak vytrhnut velrybe stolicku su skvele filmy,ktore si vzdy rada pozriem..no cim toci viac a viac filmov tym je to horsie a horsie..vid. jak sa krotia krokodyli a libas jako buh..trapne obohrane vtipy,v krokodilovi scenar v ktorom nema clovek jasno,aka je vlastne dejova linia a pod..a o hereckych vykonoch ani nehovorim..
klapac (02.04.2009)
Muchotrafka: Podla mna je cely tento film jeden velky pruser. Pocnuc Kamilou Magalovou v hlavnej ulohe, lebo tak hnusnu cestinu som uz davno nepocula. Keby rozpravala po slovensky, tak je to mozno lepsie. A tie tisickrat opakovane vtipy, ktore uz nie su ani vtipne...napr. "na to to sere bily tesak", vykonstruovane scenky a zase je raz ukazane, ze zenske su len chudery, ktore nevedia nic ine, len sa hrabat chlapom v mobiloch...
klapac (29.03.2009)
llubka: ..ja som necakala ze moze niekto porovnat Libas jako buh a Pelisky..a este povedat ze maju nejake spolocne znaky..pelisky su pre mna najsamlepsi cesky film,ktory si vzdy rada pozriem..hlasky mi nepridu na silu,vzdy sa na nich zasmejem..hudba je skvela..pre mna je to filmova klasika,ktora bude oblubena stale..takze ano.naozaj absurdne prirovnanie..aj ked aj Tajnosti mam rada..a ani toto prirovnanie som nepochopila..nechapem uz k akym filmom je tu prirovnavaný Libas jako buh..
klapac (29.03.2009)
MAREK: Nečekal jsem, že kdy v jedné větě padnou dohromady Tajnosti, jeden z nejlepších českých "ženských" filmů posledních letech, a Líbáš jako Bůh, nesnesitelný nefilm a jeden z nejhorších odpadů, které byly vyblity po revoluci. Tajnosti jsou o jednom dni ženy, která se začne chovat iracionálně a chce si koupit piano (nebo to byl klavír? - už nevím, ale to je jedno.), zatímco Líbáš jako Bůh je pokus o film, ve kterém se hlavní hrdinka v dlouhém časovém rozmezí chová jako kráva, která by si zasloužila ránu z milosti a její iracionální jednání není pochopitelné vzhledem k nakumulovaným událostem, ale je nesnesitelné, protože ta ženská mezi menopauzou a smrtí neumí mluvit a neumí ani chodit. Tajnosti jsou film hodně impresionistický, vycházející z Itálie a tento styl dodržující, zatímco Líbáš jako Bůh se inspiruje v západních žanrovkách, ale je to odpad, který není schopný dodržet žánr romantické komedie alespoň pět minut (není se tu s kým ztotožnit, nedá se ten pokus o vyprávění usledovat, romantického tu není ani zbla, protože ty postavy si škodí, a komického taky ne, protože na opakovaném padání starých trubců není nic vtipného)... a tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Když přistoupím na ta absurdní přirovnání, tak LJB má právě víc k Pelíškám se svým rozpadlým scénářem, nemohoucností vyprávět a hláškováním za každou cenu. Ty dva počiny (LJB a Tajnosti) mají spol. jen tu ženu a to, že jsou české. Tím to hasne. Jemný samet, kterým si dámy halí obličej, aby byly tajemné, se nedá srovnávat se šmirglpapírem, který někdo jako vtip dal na záchod na místo toho toaletního... a lidi ho užívají a jsou s tím spokojení.
klapac (29.03.2009)
MAREK: Nejsem ten, kdo tu zvláštně porovnává. Líbáš jako Bůh nemá snad nic společného s Tajnosti, protože první jmenované je komerční a po všech stránkách nezvládnutý odpad, zatímco Tajnosti jsou vyumělkovaný art. Společné mají snad jen to, že v hlavní roli jsou ženy, ale každá je povahově zcela jiná. A Benjamin Button a Forrest Gumo mají společného něco jenom pro ty, kteří ulpívají na povrchu.
klapac (28.03.2009)
Afonka: Marek, zvlastne porovnavas. Tajnosti nepripominaju LJB, lebo Tajnosti sa odohravaju pocas jedneho dna a LLJB ma viac postav? Dost povrchne, nemyslis? To je akoby si napisal, ze Benjamin Button nepripomina Forresta Gmpa, lebo v BB hra Brad Pitt..
klapac (28.03.2009)
MAREK: Llubka: Naopak mám za to, že se česká kinematografie dostala minulým rokem z krize, čehož dosáhla stejně jako ta americká - natáčením remaků, sequelů, adaptací bestsellerů a navázání na populární franchise let minulých. Za výborné, skutečně evropské filmy minulého roku považuji Karamazovi, Tobruk a Venkovského učitelu (Kdopak by se vlka bál? jsem bohužel neviděl). Já nevyhledávám filmy, u kterých trpím, ale snažím se zmapovat určitou kinematografii, když mám tu možnost, co nejvíc to jdde - a platí to i o té české. Afonka: Jakmile má někdo opačný názor na "pokus o film" než ty, posíláš ho k odborníkovi... hezké. Myslím, že jsem sii dostatečně vyargumentoval, proč se u Líbáš jako Bůh nedá mluvit o filmu, protože nesplňuje ani ta nejzákladnější pravidla vyprávění, žánru ad. "samozřejmostí", takže o vyjadřování na úrovni základní školy nemůže být řeč. Líbáš jako Bůh opravdu nepřipomíná vyumělkované Tajnosti. V Tajnostech se žena začne chovat iracionálně a sledujeme ji během jednoho dne, v Líbáš jako bůh se jako sobecké, hloupé a nemohoucí chovají naprosto všechny postavy bez rozdílu věků, vyznání, náboženství a orientace (ony generační střety v nových "filmech" Poledňákové dokumentují, jak je odtrhnutá od reality). Na to, aby to byla komedie, by to muselo být vtipné - není. Ty postavy se chovají jako svině, hloupé svině - a nejde o film bratří Coenů, kteří na to nahlíží se sarkasmem sobě vlastní, ale o Poledňákové počin, který má být hřejivě lidský. To je na tom odporné. I v tom zpropadeném Kameňáku postavy pracují, v Líbáš jako Bůh nikdo pořádně nepracuje (jedna postava jezdí sanitkou a přitom dělá fůru jiných věcí ve své pracovní době, druhá píše knihu a je moderátorem, ale ani jedna linka neslouží k ničemu jinému než ke cameo rolím pseudocelebrit z Novy a Primy) a všichni si žijou jako ve vatě. Kdo se s tím může ztotožnit, proboha? Nebo kdo může s takovým obrazem ("jsem retardovaný lempl, který neumí chudit a v 50 se chovám na 13, pořádně nepracuji, ale mám luxusní byt, auto a piji jen drahé červené víno") souhlasit? A "svěžest" si představuji jinak než jako vioce-overské "rozhodla jsem se svému příteli napsat zprávu, ale omylem jsem to poslala všem svým kolegům z práce" -> obrazem vidíme, jak hl. hrdinka se rozhodla svému příteli napsat zprávu, ale omylem ji poslala všem svým kolegům z práce. To má být svěžest, nebo se předpokládá, že na "film" jdou buď hluší a němí spolu, nebo nejlépe hluchoněmí?
klapac (27.03.2009)
afonka: MAREK, prosim ta, nepoznam ta, ale chod si riesit svoje problemy niekam k odbornikov a nie sem. Taketo reci typ "toto nie je film, odpad vsech odpadu" a podobne, to je vyjadrovanie na urovni základnej školy. Ale k filmu: S recenziou nesuhlasim, Libas jako buh sa mi paci napriek tomu, ze mam do patdesiatky este nejake to desatrocie. Sviezy film, ktoremu by mozno prospelo skratit (dve hodiny je na komedi predsa len trochu moc). Inak mu tazko nieco vytknut: herci su vyborni, dialogy su vtipne a presne sadnu. Jednoducho, kvalitna komedia, ktoru mozem iba odporucit. Navyse sa mi paci, ze pripomina skor Tajnosti ako Pelisky. Je tak vzacnejsi.
klapac (27.03.2009)
llubka: ..no ale ty tusim rad pozeras filmy pri ktorych trpis..bo tieto spominane a hlavne Disaster movie,su filmy ktore by som neprezila len tak bez ujmy na zdravi..a teda by som na ne nesla..a na tieto filmy si siel uz vopred s tym ze to bude shit alebo az pri sledovani si to zistil?..no tak takych filmov je viacero ktore by sa mohli davat za priklady-tak takto sa film netoci..no a mne celkovo pride,ze nove filmy co sa v Cechach tocia uz nie su dobre..ja mam radsej tie starsie ako obecnu skolu,pelisky a pod..tieto nove uz vobec nemusim..
klapac (27.03.2009)
MAREK: Nikde jsem nenapsal, že jsem nic horšího neviděl. Co se týče práhu bolesti, více jsem trpěl u Disaster Movie či u Kozího příběhu, ale co se týče prezentace světa a uchopení postav, naposled mě takhle k nepříčetnosti vytáčel Kameňák, Umučení Krista a Šifra mistra Leonarda (každý ze zcela jiného důvodu). Líbáš jako Bůh je lepší než Jak se krotí krokodýli, protože novácké pseudocelebrity nahradily ty primácké a nedojímá se za pomocí kýče, ale i tak je to otřesné. Nechci tvrdit, že komu se daný "film" líbí, je idiot, ale na to, aby se LJB líbilo, musí souhlasit s prezentací světa a musí se alespoň trochu sžít s postavami či k nim pociťovat sympatie... a proto je idiot. ONO LJB poslouží k tomu, aby se učilo na školách, jak to nemá vypadat, jak se nemá vyprávět, jak se nemá "uchopovat" žánr a jak se nemají vést herci či psát scénáře, ale obávám se, že by ty hodiny nikdo nepřežil ve zdraví.
klapac (27.03.2009)
llubka: ..co sa tyka tych dalsich filmov co tu riesite..kamenak..skuknem raz a staci..na dalsi krat mi tie vtipy pridu o nicom..ale poznam aj horsie..to jakubiskove nepoznam..na normal som zvedava tiez..aj ked ja zas knazka velmi nemusim..a vy nam taky sefe,nevidela,no verim ze je to blbost,podla toho co som o tom pocula,citala atd..no k libas ako buh..ak myslis ze si nic horsie nevidel..skus pozret ceskych jak sa krotia krokodíly alebo este lepsie slovenskych demonov..
klapac (27.03.2009)
llubka: :))..marek ty si musel vaaazne v tom kine trpiet ako citam..poznam take,ze pozrem nieco a nechapem ze tomu moze dat niekto tolko hviezdiciek..toto som nevidela,a ani nechcem..uz len co som skukla trailer a ine k tomu..zamerne nepouzivam slovo film aby si sa tolko neopakoval ze "toto nie je..".verim ze tomu moze byt tak ako pises,ze co vsetko sa ti nepacilo..aj ked nemyslim ze komu sa film paci je idiot ako vravis ty..
klapac (27.03.2009)
MAREK: Líbáš jako Bůh jsem viděl v kině, ale neplatil jsem za něj (za peníze bych na něj nešel nikdy v životě) a šel jsem na něj z toho důvodu, abych jednak otestoval svůj práh bolesti a jednak si zmapoval současnou českou kinematografii, když mám tu možnost. Nebyl jsem předem rozhodnutý, že se mi to bude hnusit. A nepoužíval bych ve spojení s Líbáš jako bůh označení "film".
|